نوشته شده توسط : iran hotels

از جاذبه های تفریحی و گردشگری کرج می توان به پیست اسکی دیزین اشاره کرد پيست اسكی ديزين اولين پيست اسكی در ايران مي باشد كه از طرف فدراسيون جهانی اسكی مورد تائيد برای برگزاری مسابقات رسمی شناخته شد و عنوان بين المللی هتل گاجره به خود گرفت. در فصل تابستان هم ورزش‌هایی همچون دوچرخه سواری کوهستان، کایت سواری، تیراندازی با کمان و اسکی روی چمن نیز در این مجموعه امکان پذیر است.

تفرجگاه جنگلی ششدار یکی از جاذبه های طبیعی و گردشری ایلام و درنزدیکی هتل زاگرس ایلام یکی دیگر از تفریحگاه های زیبای طبیعی به نام منجل ، مورد استفادة وسیع مردم و دوستداران طبیعت به ویژه درایام فصول بهار و پاییز قرار می گیرد. در حد فاصل بین این تفریحگاه و ناحیة منجل ، هتل زاگرس ایلام، چشمه سارها و باغات زیبای سلطان آباد قرارگرفته است.

پارك جنگلی آبیدر در ضلع غربی هتل شادی شهر سنندج در دامنه كوه آبیدر واقع شده. آبیدر در فرهنگ منطقه جایگاه خاصی دارد و به دلیل پر آب بودن چشمه سارها، قنات ها و وجود باغ های متعدد مانند امانیه، امیریه و ... چنین نامیده می شود. هنوز هم قنات عمارت خسروآباد، آصف، وكیل، مشیر و تعدادی از بناها، به نوعی از این كوه سرچشمه می گیرد.





:: برچسب‌ها: گردشگری, دیزین, تهران, کرج, البرز, ایران, تفرجگاه جنگلی ششدار, پارک جنگلی آبیدر, اسکی, ورزش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: